Банк інноваційних технологій по ДНЗ №8 «Казка» в 2014 – 2015 навчальному році

15.07.2015 8:54


Назва та суть інноваційної педагогічної технології, автор-розробник

Особа, яка впроваджує елементи даної технології

Прогнозовані результати

Друкована продукція з досвіду впровадження даної інноваційної педагогічної технології

Аудіювання, як вид мовленнєвої діяльності.

Автор Олександра Бєляєва

Суть технології: розвиток мовленнєвої діяльності, шляхом вдосконалення навичок сприймання та усної переробки мовленнєвого повідомлення.

Леоненко Валентина Анатоліївна, Спірідонова Світлана Миколаївна

Аудіювання складає основу спілкування, забезпечує сприймання та розуміння усного мовлення, з нього починається опанування усною комунікацією. Розвиток мовлення, мислення, пам’яті, творчих здібностей дітей.

 Узагальнений досвід роботи вихователя Леоненко Валентини Анатоліївни

Особистісно-орієнтована дошкільна освіта дітей 3-5 років. Методичне керівництво до програми «Крок за кроком».

Автори: Кірстен А., Хансен, Роксейн К., Кауфман, Кейт Бурк Уолш.

Суть технології: впровадження освітньої моделі, яка стимулює індивідуальний підхід до навчання і розвитку кожної дитини та активна участь родини в освітньому процесі.

 

 

Водовозова Галина Вікторівна, Швець Світлана Павлівна, Винушева Христина Олегівна, Фоменко Вікторія Леонідівна

Визначається відповідна мета для кожної окремої дитини і для групи в цілому, позитивна реакція на інтереси дітей, повага до особистісних сильних і слабких сторін кожної дитини, підтримка природної поведінки малої дитини та стимулювання партнерського навчання.

Узагальнений досвід роботи вихователя

Дряміної Лариси Василівни

 

Методика М.М.Єфименка

Автор М.М.Єфименко

Суть технології: профілактика захворювань хребта і плоскостопості.

Омельченко Тетяна Миколаївна . Іпатенко Оксана Вікторівна

Вдосконалюються рухові здібності, координація рухів, рівновага. Розвивається сила, витривалість, гнучкість, образне мислення, фантазія.

Розроблена

адаптована програма для роботи фізкультурно-оздоровчого гуртка

Пісочна терапія в житті дитини.

Автор М.Ловенфельд

Суть технології: вплив позитивних емоцій на розвиток самосвідомості дитини.

 

 

 

 

 

Мінєєва Інна Миколаївна, практичний психолог

Модернізація освітнього процесу на засадах гуманізму; удосконалення навчально-виховного процесу з дітьми компенсуючих груп. Розвиток мислення, мови, творчих здібностей дітей. Формування дослідницьких умінь. Розвиток особистості, підтримання на шляху індивідуалізації.

Узагальнений досвід роботи практичного психолога

Мінєєвої Інни Миколаївни

Глинотерапія

„Чарівна глина”

Автор: Т.М. Євтєєва

Дементьєва Вікторія

Вікторівна, практичний психолог

Авторська програма допомагає створити умови для зниження у дітей тривожності, агресивності, страхів; сприяє розвитку всіх психічних процесів. Робота з глиною допомагає гіперактивним дітям зосередитись, замкнутим – дає змогу подолати свої страхи, розкриває творчий потенціал кожного вихованця.

Розроблене перспективне

планування з

даного напряму роботи

Використання елементів методики Кюїзенера для  формування логіко-математичної  компетентності дошкільників

Винушева Христина Олегівна, Фоменко Вікторія Леонідівна

За допомогою кольорових паличок діти легко засвоюють кількісну і порядкову лічбу, усвідомлюють співвідношення, вчаться ділити ціле на частини і вимірювати об’єкти, легко запам’ятовують склад числа з одиниць і двох менших чисел , опановують арифметичні дії додавання , віднімання.

З вересня 2014 р.

розпочато роботу з даного напрямку, іде підбірка матеріалу

Використання елементів ТРВЗ.

Автор методики синектики– Джордж Гордон

Кобилінська Лариса Анатоліївна, Дудар Ольга Борисівна

Синектика – метод  колективної творчої діяльності, заснованой на використанні інтуїтивно-образного  мислення учасників педагогічного процесу (вихователь –діти), з метою навчання процесу творчого пошуку.

Зібрана папка з матеріалами для практичної роботи з дітьми

Нетрадиційні методи малювання

 

Ликова І.О. Програма художнього виховання, навчання й розвитку дітей 2-6 років „Кольорові долоньки”

Борщ Р.М. Програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку „Радість творчості”

Мацкуляк Ольга Олександрівна

В процесі творчості іти вчаться створювати різні речі своїми власними руками, досліджують, відкривають для себе і вміло використовують все те, що дарує їм навколишній світ, а також розвивають нестандартне бачення предметів, проявляють фантазію, набувають впевненості в собі, вчаться ощадливості і практичності, одночасно створюючи свої маленькі шедеври.

Узагальнено досвід роботи на тему:

Нетрадиційні техніки малювання – як засіб розвитку творчості

дошкільників”.

 

Правове виховання дошкільників

Водовозова

Галина

Вікторівна

У дітей формується розуміння цінності людськоїособистості,

правова свідомість, уміння діяти відповідно до закону.

Розвиває у дітей вміння співвідносити свої домагання з можливостями, орієнтуватися в  своїх чеснотах і вадах.

Виховує у дітей негативне ставлення до будь-яких форм насильства.

Створено проект на тему: „Правове виховання дошкільників- обов’язкова умова формування

життєвої компетентності

особистості”

Проект зайняв ІІ місце в обласному конкурсі „Від творчого вчителя до обдарованого

учня”                     

 

Технологія Т.А.Ткаченко

Рябченко

Людмила

Олександрівна

Введення наочного моделювання дає змогу цілеспрямовано розвивати імпресивне мовлення дітей, збагачується активний лексикон, закріплюються навички словотворення.

Узагальнено досвід роботи на тему:

„Використання наочного моделювання  у логопедичній роботі з дітьми”