Майстер-клас для педагогів 
"Калейдоскоп інформаційно-ігрової творчості дітей"

27.12.2018 10:39


26 грудня  2018 року в дошкільному навчальному закладі  №8 «Казка»  відбулось засідання методичного об’єднання «Авторська школа» для творчо працюючих вихователів на тему: «Калейдоскоп інформаційно-ігрової творчості дошкільника через використання коректурних таблиць» (за методикою Н.В.Гавриш)

            Метою цього засідання було: сприяти підвищенню   професійної компетентності педагогів  щодо  використання коректурних таблиць (за методикою Н.В.Гавриш), надання вихователям методичних рекомендацій щодо використання коректурних таблиць у різних формах організації роботи з дітьми дошкільного віку.

            Засідання методичного об’єднання відкрила методист КУ «КМОЦ» Малахова Т.М. та ознайомила педагогів з планом роботи. Директор закладу Припутень Н.А. привітала учасників та побажала  плідної праці.

Практичний аспект впровадження коректурних таблиць в освітній процес з дошкільниками  став стрижневим  питанням в ході роботи відвідувачів заходу. Присутні педагоги отримали теоретичні та практичні знання щодо використання коректурних таблиць та коректурних рамок. Цьому сприяли  підготовлені  методичною службою ДНЗ №8  виставка методичних матеріалів, коректурних таблиць на різну тематику та дидактичних ігор. Як це відбувається на практиці слухачі методичного об’єднання  змогли простежити під час майстер – класу «Коректурні таблиці та дидактичні рамки як ефективний прийом пізнавальної активності дитини - дошкільника», який провела вихователь логопедичної групи №7  Леоненко В.А.

Валентина Анатоліївна дала  загальну характеристику системі ігор та вправ, які спрямовані на розвиток мовлення, логічного мислення,  надала методичні  рекомендації  щодо організації ігрової діяльності з коректурними таблицями, познайомила з правилами їх виготовлення.

Учасникам методичного об’єднання  були запропоновані ігри різного спрямування з використанням коректурних таблиць та коректурних рамок, а саме: «Багато варіантів», «Знайди картинку, назви слово», «Складаємо історію за картинками», «Чарівні фішки», «Розв’яжи приклад, відшукай картинку», «Порівняй і назви», «Загадкові знаки», «Слухай уважно», «Виклади за зразком», «Домалюй картинку». Під час виступу Валентина Анатоліївна  акцентувала увагу на тому, що робота з такими таблицями дозволяє дошкільникам поповнювати свій словниковий запас, активно пізнавати світ, встановлювати зв’язки між різними подіями, явищами, предметами, експериментувати, моделювати.

Присутні педагоги наголосили на плідності та ефективності роботи методичного об’єднання  та дійшли висновку, що робота за коректурними таблицями впродовж тривалого періоду дозволяє фіксувати динаміку росту інтелекту дитини, робить подальший процес розвитку її здібностей і підготовки до школи більш творчим, креативним та цілеспрямованим.

Галерея статті: