Майстер-клас для педагогів 

«Впровадження прийомів мнемотехніки в корекційній роботі вихователя логопедичної групи»


15.01.2019 17:45


15 січня 2019 року в дошкільному навчальному закладі  №8 «Казка» для вихователів та вчителів-логопедів відбувся майстер-клас на тему: «Впровадження прийомів мнемотехніки в корекційній роботі вихователя логопедичної групи».

         Захід був проведений з метою підвищення якості освітнього процесу, сприяння підвищенню професійної компетентності педагогів, розвитку творчості та ініціативи, поліпшенню якості володіння різноманітними методами роботи, надання педагогам методичних рекомендацій щодо використання прийомів мнемотехніки у різних формах організації роботи з дітьми дошкільного віку, надання можливості педагогам практично оволодіти методами і прийомами мнемотехніки.

         Практичний аспект впровадження прийомів мнемотехніки в освітній процес з дітьми, які мають порушення мовлення, став стрижневим питанням в ході роботи відвідувачів заходу. Свій досвід роботи з використання прийомів мнемотехніки у роботі з дошкільниками представила Спірідонова С.М. – вихователь логопедичної групи №7.  

         Світлана Миколаївна ознайомила присутніх з педагогічною інновацією, за допомогою якої легко навчати дітей запам’ятовувати, окреслила основні принципи, цілі та основи мнемотехніки, етапи роботи з мнемотаблицями. Педагог зазначила, що використання даної методики у щоденній роботі з дітьми з порушенням мовлення є надзвичайно ефективним та цікавим способом саморозвитку та формування мислення, пам’яті, мовлення, креативності у дітей.

В ході майстер-класу присутні мали змогу практично познайомитися з іграми та вправами на основі прийомів мнемотехніки, в тому числі й з використанням ІКТ, які можна впроваджувати в освітньо-виховний процес з дітьми дошкільного віку.

Учасники майстер-класу брали активну участь та відмітили високий рівень проведення заходу, професіоналізм у підборі та використання матеріалів, висловили свою зацікавленість щодо застосування елементів мнемотехніки в освітньо-виховному процесі з дітьми дошкільного віку.

Методист КУ «КМОЦ» Малахова Т.М. високо оцінила досвід роботи вихователя Спірідонової С.М., його результативність, а особливо компетентнісний підхід до вирішення завдання розвитку мовлення дітей дошкільного віку.

Галерея статті: