Фізкультурно-оздоровча робота як головний елемент покращення здоров'я дошкільників


23.01.2019 16:41


«Я не бо­юсь ще і ще раз говорити, турбота

про здоровя — це важливий труд вихователя.

Від життєрадісно­сті, бадьорості дітей залежить

їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток,

 міцність знань, віра у власні сили»

                                                                                                                                                                                    В. Сухомлинський

Одним з пріоритетних напрямків освітнього процесу в дошкільних навчальних закладах є фізкультурно-оздоровча робота. Коли дитина зростає веселою, бадьорою, спритною, цікавою до всього розмаїття світу, готовою оволодіти новими й новими знаннями – такий скарб у нашому суспільстві важить надусі матеріальні цінності. Але і здоров’я, і працездатність маленької людини перебувають  у  прямій  залежності  від  фізичного  розвитку.

Для дошкільнят необхідно створити такі умови та ситуації, за яких розвивався б з урахуванням уже набутий руховий досвід, індивідуальні риси характеру, внутрішні прагнення. Недостатній фізичний розвиток і низька фізична підготовленість дошкільнят здебільшого пояснюється зниженням рухової активності. Для усунення цих недоліків основну увагу потрібно приділити організації фізичного виховання в дошкільних навчальних закладах, зокрема передбачити правильну побудову та активізацію рухового режиму, спрямувати його на оздоровлення малюків. Ефективності фізкультурно-оздоровчої роботи  з дітьми сприяє використання різноманітних форм методичної роботи по фізичному вихованню.

22 січня 2019 року для  удосконалення освітньо-педагогічного процесу в ДНЗ №8 «Казка» під керівництвом інструктора з фізкультури  Іпатенко О. В. відбувся семінар – практикум на тему: «Фізкультура на повітрі – здоров’язбережувальний   підхід».

Оксана Вікторівна професійно та на високому педагогічному   рівні розкрила питання щодо впливу рухової активності на збереження та зміцнення здоров’я дітей дошкільного віку. Педагоги отримали методичні рекомендації по використанню  рухливих ігор з дошкільниками у різні пори року;  про значення та використання спортивних ігор у роботі з дітьми на заняттях та повсякденному житті, підбору та реалізації інноваційних оздоровчих заходів з вихованцями  ДНЗ. 

        Інструктор з фізичної культури Полякова Т.М. підготувала і провела з вихователями  комплекс  коригуючих  вправ на розвиток опорно – рухового апарату, складну естафету,  рухливі  ігри «Голочка – ниточка», «Вудочка». Педагоги відновили свої знання та вміння з методики та техніки виконання фізичних вправ для ефективного застосування їх у практичній роботі з дошкільниками.

Методичний захід  пройшов в атмосфері доброзичливості та співпраці. Усі разом прийшли висновку, що заняття з фізичної культури на свіжому повітрі  є невід’ємною складовою педагогічного процесу і спрямовані на зміцнення, вдосконалення функцій організму дитини та її повноцінний розвиток.

Галерея статті: