Засідання школи педагогічної майстерності 
на тему 
«Розвиток творчих здібностей дошкільників на заняттях зображувальної діяльності» 

20.02.2019 15:20


Будь – яка  дитина  є  творчою  індивідуальністю.

В.О.Сухомлинський

 

Існує досить поширена думка, що творчість є долею обраних і що тільки той, хто обдарований особливим талантом, повинен його розвивати і може вважатись призваним до творчості. Це положення не є правильним. Якщо розуміти творчість в її справжньому психологічному змісті як створення нового, легко прийти до висновку, що творчість є долею усіх у більшій чи меншій мірі, вона ж є нормальним і постійним супутником людського розвитку. Учити помічати й сприймати прекрасне у навколишньому, формувати інтерес до образотворчої діяльності, розвивати творчі здібності дошкільників – це лише деякі з питань, які було розглянуто на міському методичному об’єднанні  «Школи педагогічної майстерності»  для молодих вихователів, яке відбулося  19 лютого 2019 року в гостинному дошкільному навчальному закладі № 8 «Казка».

Засідання  на тему «Розвиток творчих здібностей дошкільників на заняттях зображувальної діяльності» розпочалося з інформаційного повідомлення вихователя – методиста Педюри Світлани Юріївни, у якому було зазначено, що нетрадиційні техніки  малювання відкривають широкі можливості для розвитку уяви і фантазії дітей дошкільного віку як елементу їхніх творчих здібностей. Світлана Юріївна нагадала педагогам про прості, але такі цікаві та відомі види нетрадиційного малювання, про уміння створювати атмосферу творчості під час занять з образотворчої діяльності, ознайомила  з досвідом роботи вихователів дошкільного закладу №8 «Казка» та запропоновано цікаву презентацію з цієї проблеми.

Дудар Ольга Борисівна, вихователь старшої групи №12, підготувала і  провела заняття гуртка логіко – математичного спрямування на тему: «Допомога королеві Зимі». Під час  проведення заняття було використано нетрадиційну техніку малювання – малювання клеєм. Ольга Борисівна підтримувала бажання дітей самостійно комбінувати знайомі матеріали – фарбу і клей, а також  надала їм  можливість задовольнити потребу щодо створення нових оригінальних форм. Показ вихователем прийомів виконання роботи сприяв виявленню ініціативи, творчого пошуку, формуванню у  дітей пізнавальних інтересів та самостійності.  Емоційним і яскравим результатом роботи стали створені дітьми  фантастичні та оригінальні морозні візерунки.

            Під час майстер – класу  «Зимові візерунки», Мацкуляк Ольга Олександрівна, презентували свій досвід роботи з використання нетрадиційних технік малювання на заняттях зображувальної  діяльності з дітьми дошкільного віку.  Всі  учасники  заходу мали змогу  на практиці поринути у світ чарівного видування коктейльною трубочкою (ляпкографія), малювати в техніці граттаж, зубною щіткою (розбризкування), тичкувати пензлем, малювати силуетами. Справжня творча атмосфера, яка  панувала під час майстер – класу викликала позитивні емоції серед присутніх педагогів. Учасники заходу схвально оцінили   наповнення  заходу, його організацію та проведення, отримали певний досвід, який зможуть використати у професійній діяльності.

Галерея статті: