Гладка Олена Григорівна
                                                                 Освіта – Вища педагогічна

                                                                          Педагогічний стаж – 7,9 років

                                                      Кваліфікаційна категорія – «Спеціаліст ІІ категорії»

                                                                 Працює на займаній посаді з 2007 року

 

 Педагогічне кредо: « Дітей, їх особисту гідність і їх потреби треба так само шанувати, як і дорослих, і тільки поводячись з ними лагідно, щиро, розумно, як з рівними входячи в їх спосіб думання можна виховати чесних,, щирих, правдолюбивих і справді вільних людей» 
«Моя «пристань» - гарне мовлення дитини, шанс кожної дитини бути успішним,навчаючись в школі.

Візьми промінь світла 
І спрямуй його туди, 
Де панує темрява... 

Візьми усмішку 
І подаруй її тому, 
Хто так її потребує. 

Візьми доброту 
І яви її тому, хто сам 
Не вміє віддавати. 

Візьми віру 
І віддай кожному, 
Хто не має її. 

Візьми любов   
і неси її всьому світові.



                                                                                   
Грищенко Валентина Дмитрівна                            

                                                              Освіта – Вища педагогічна

 Педагогічний стаж – 7,9 років

 Кваліфікаційна категорія – «Спеціаліст ІІ категорії»

 Працює на займаній посаді з 2007 року

 

 Педагогічне кредо: Роби і не зважай на втому

                                            І не чекай, що зробить хтось.

                                         Коли зробив, то щоб нікому

                                          Перероблять не довелось!






                                                 Рябченко Людмила Олександрівна


Освіта – Вища педагогічна

 Педагогічний стаж – 33,8 років

 Кваліфікаційна категорія – «Спеціаліст вищої категорії»

 Працює на займаній посаді з 2002 року

 

 Педагогічне кредо: « Яка це радість малюку сказати.

                                        Я слухаю, а ти розповідай!»

 

 

  

Напрямки  роботи  логопедичного  кабінету

10.08.2017 16:17

  Напрямки роботи  логопедичного кабінету ДНЗ№8 «Казка» Головним завданням діяльності вчителя-логопеда є планування і здійснення навчально - корекційної роботи з вихованцями які мають недоліки мовленнєвого розвитку. Під час виховання дітей учитель-логопед та вихователі розв'язують завдання, що визначені БКДО та Освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років "Дитина" . Але основним ...