Харчування   дошкільників


23.02.2021 19:02


Харчування - головний  керований  чинник, що  забезпечує 
нормальний  ріст  та розвиток  дітей, здоров,я та якість  життя  людини,
працездатність,  активне  довголіття, творчий  потенціал  нації.
Крім того, правильно організоване  харчування  відіграє  важливу  роль
у зниженні  ризику  розвитку  хронічних  неінфекційних  захворювань, 
особливо так званих  хвороб  століття: серцево-судинних, онкологічних,
діабету, ожиріння, остеопорозу, карієсу тощо.




Особливості  харчування  дитини  під час адаптації  до умов дошкільного закладу

                                                                 

Не варто змінювати стереотип поведінки дитини, зокрема і звички харчування, в перші дні перебування в дошкільному навчальному закладі.
       • Не можна змушувати дитину їсти, якщо вона відмовляється, — це посилить негативне ставлення до нового оточення.
       • Слід підсолювати порцію дошкільника невеликою кількістю солі, якщо вдома дитина звикла до більш солоної їжі. Згодом кількість солі можна зменшити до загального рівня. Така поступова адаптація дитини до смакових особливостей їжі в дитячому садку триває два-три тижні.
       • На початку періоду адаптації батькам  варто годувати дошкільника сніданком вдома, спокійно і без поспіху.
      • Нову для дитини страву варто вводити в раціон невеликими порціями. Ліпше покласти дитині меншу кількість їжі, а потім, за її бажанням, додати ще.
     • Слід пояснити дитині корисність нової страви, що допоможе побороти її неофобію та сприятиме виникненню зацікавленості новою стравою:
- поінформувати дитину щодо складу страви, способу її приготування, смаку та користі для здоров᾽я;
- долучити дошкільника до розмови про страву чи її компоненти перед обідом;
- порадити батькам приготувати вдома нову страву відповідно до меню дитячого садка.
   • Дошкільника-новачка під час обіду можна посадити за стіл до дітей, які добре їдять. Вплив однолітків, роль наочного навчання та бажання наслідувати оточення позитивно впливатимуть на харчову поведінку дитини.